vrijdag 5 juli: naar huis

Het was een lange veel te warme nacht en om half 7 was ik blij dat ik eruit mocht. Na het douchen hebben we eerst ingepakt. Uiteraard kwamen er steeds weer tientallen oorwurmen uit alle gaatjes en kieren en toen we de stokken uit de sleuven haalden kwamen er daar ook nog eens een heleboel uit.
Ik was blij toen we na het ontbijt de camping afreden. 


We konden hier gelukkig wel gebruik maken van een koelkast met vriesvak waar bijna niemand iets indeed dus we konden met een koude koelbox op weg. Om 9.15 uur reden we van de camping. Rond een uur of 1 zochten we via google maps een eettentje en daar hebben we weliswaar in de bergen, maar zonder uitzicht heerlijk gegeten. Het heet Petra restaurant en zit op de
Brennerstrasse 6 in Schonberg im Stubaital in oostenrijk. Maarten bestelde een cheeseburger en ik een lamsspies met platbrood en humus en salade.


Onderweg zocht ik een hotel op een uurtje afstand van het techniek en auto museum waar we morgen nog naartoe willen en dat boekte ik via internet op de tablet. Wat een luxe dat dat tegenwoordig kan. Met een klein beetje file kwamen we om 19.00 uur bij Hotel Campo in Renningen aan. Prima mooi nieuw hotel op een stom industrieterrein. Het eten in het restaurant stond ons niet zo aan en daarom gingen we naar een Aziatisch eethuisje op het industrieterrein. Ook weer gevonden via google maps. Een paar loempiaatjes en een bord pittige noedels later kwamen we weer bij het hotel waar Maarten nog even een koffie dronk op het terras en ik mijn verslag ging bijwerken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten